خرید باتری ماشین

عمر باتری ماشین چقدر است؟

باتری ماشین یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خودرو است که عملکرد صحیح موتور ماشین تا حد زیادی به آن وابسته است. روشن شدن خودرو و عملکرد صحیح اکثر بخش‌های الکتریکی خودرو به سلامت باتری وابسته است به همین دلیل است که توصیه می‌شود در طول سال سلامت باتری ماشین به‌صورت دوره‌ای هر شش ماه یکبار بررسی شود و یکی از روش‌های تست باتری ماشین را انجام دهید.

در این مطلب به شما خواهیم گفت که چرا باتری ماشین کار نمی‌کند و چه عواملی می‌توانند طول عمر باتری خودرو را کاهش می‌دهند. همچنین در ادامه می‌خوانید که چگونه می‌توان با رعایت مواردی ساده، طول عمر مفید باتری را افزایش داد.

عمر باتری ماشین چقدر است؟

در بسیاری از موارد هنگام خرید باتری از فروشندگان درباره میزان عمر باتری ماشین بسیار می‌شنوید. حقیقت این است که عمر مفید باتری خودرو به موارد مختلفی مانند جنس بدنه، برند و ساختار داخلی آن بستگی دارد. با خرید برندهای معتبر نظیر سپاهان باتری و صبا باتری اطمینان خواهید داشت که باتری شما تا مدت زیادی بدون مشکل کار خواهد کرد.

نکته مهم اینجاست که حتی بهترین برند و گران قیمت‌ترین باتری‌ها نیز بعد از ۲ تا ۳ سال نیاز به تعویض دارند. با این حال بسیاری از باتری‌ها با ضمانت ۵ سال و بیشتر به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید این نوع باتری‌ها را دارید، دریافت ضمانت‌نامه را فراموش نکنید. با خرید باتری ماشین از ایران باتری ضمانتنامه معتبر همراه با مهر فروشگاه را ار ما دریافت خواهید کرد.

عوامل مضر بر عمر باتری ماشین

یکی از اشتباهات رایجی که در نگهداری از باتری ماشین دیده می‌شود، توجه نکردن به شرایط استاندارد برای حفظ سلامت آن است. در حقیقت اغلب افراد تصور می‌کنند که خرید یک باتری گران قیمت می‌تواند تضمینی بر عملکرد صحیح آن تا زمانی طولانی باشد. درحالی‌که باتری خودرو نیز مانند دیگر بخش‌های ماشین نیاز به شرایطی استاندارد دارد. فراهم آوردن این شرایط و توجه به جزییات در نگهداری باتری باعث می‌شود که تجربه بهتری در استفاده از باتری داشته باشید. بطور کلی باتری خودرو نباید تحت حرارت خیلی پایین یا خیلی بالا و ضربه قرار گیرد. عوامل زیر را می‌توان مهم‌ترین دلایل سرعت بخشیدن به خرابی باتری خودرو دانست:

۱-دمای نامناسب هوا؛ قاتل خاموش باتری ماشین

اولین و مهم‌ترین عاملی که بر سلامت باتری اثرگذار است، دمای هوا است. حقیقت این است که عملکرد همه باطری‌ها در برابر دمای بسیار گرم یا بسیار سرد، تحت تاثیر قرار می‌گیرند. عمر باتری ماشین نیز در دمای بسیار گرم، بسیار سرد یا هوایی با رطوبت بالا به طور چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل است که خودروهای مناطق گرمسیری در بازه زمانی کوتاه‌تری نیاز به تعویض دارند و زودتر خراب می‌شوند. حرارت بیش از اندازه در زمان تابستان نیز می‌تواند واکنش‌های شیمیایی را که منجر به کاهش عمر باتری می‌شوند را سرعت بخشد.

۲- ایراد در دینام ماشین؛ اصلی‌ترین دلیل خرابی باتری

دینام و باتری ماشین دو بخش به هم پیوسته در خودرو شما هستند. دینام بخشی از سیستم خودرو است که باعث شارژ شدن باتری می‌شود. به همین دلیل وقتی خودرو روشن نمی‌شود، علاوه بر احتمال خرابی باتری باید سلامت دینام را نیز بررسی کنید. درصورتی‌که دینام خودرو دچار اختلال باشد، نارسایی برق ایجاد شده و در نهایت دینام قادر به شارژ کردن باتری ماشین نخواهد بود. دینام خراب یا دینامی که اختلال عملکرد دارد، به طور مستقیم بر کاهش عمر مفید باتری اثرگذار است.

۳- خاموش و روشن کردن بیش از حد خودرو

بر خلاف تصور بسیاری از عادات بد در رانندگی نیز می‌تواند از عوامل اصلی فرسوده شدن باطری خودرو باشند. رایج‌ترین این عادت‌ها، خاموش و روشن کردن خودرو در بازه زمانی کوتاه مدت و به‌صورت مستمر است. هرچه تعداد دفعات روشن و خاموش کردن ماشین کوتاه و ممتد باشد، احتمال خراب شدن باتری ماشین بیشتر خواهد بود.

انجام سفرهای کوتاه یا توقف‌های زیاد در طی سفرهای طولانی می‌تواند به باطری خودرو آسیب برساند. دلیل این امر این است که در این شرایط، باتری خودرو هیچگاه فرصت شارژ شدن کامل پیدا نمی‌کند. در نتیجه پدیده‌ی لایه لایه شدن اسید در باتری رخ می‌دهد و چنین پدیده‌ای سبب آسیب دیدن صفحه‌ها و در نهایت کاهش طول عمر باتری می‌شود.

البته با این وجود باتری‌های وجود دارند که به نحوی طراحی شده‌اند که مناسب توقف‌ها کوتاه و استارت‌زدن‌های پی در پی در طول روز باشند. باتری اوربیتال پریمیوم یکی از این باتری‌هااست که به نحوی طراحی شده که مناسب رانندگان تاکسی است که دائما در حال توقف و استارت زدن های مجدد هستند.

۴- تاثیر شرایط رانندگی بر کاهش عمر باتری

اغلب خودروهایی که بیش از حد معمول در جاده‌ها رفت و آمد می‌کنند، زودتر از زمان مورد انتظار به تعویض باتری خودرو نیاز دارند. حقیقت این است که شرایط رانندگی در جاده با شهر متفاوت است. عبور از خاکی، دست‌انداز، انواع آسفالت، شرایط آب‌وهوایی مختلف، بارش باران و بسیاری از شرایط دیگر در تجربه رانندگی جاده‌ای وجود دارد. این شرایط می‌توانند بر کوتاه‌تر شدن عمر باتری خودرو تاثیرگذار باشند.

۵- اختلال در کابل اتصال باتری و دینام

قطع و وصل شدن جریان الکتریکی در طولانی مدت باعث استهلاک باتری و ضعیف شدن آن می‌شود. همانطور که گفتیم دینام یک منبع شارژ برای باتری است. کابلی که دینام و باتری را به هم متصل می‌کند، در حقیقت یک رابط انرژی است. در صورتی که در فرایند عملکرد این رابط قطعی اتصال وجود داشته باشد، جریان در باتری نوسان پیدا می‌کند. این نوسانات باعث می‌شوند تا باتری زودتر از حد معمول از کار بیفتد.

۶- استفاده از باتری با آمپر پایین

انتخاب این که کدام آمپر باطری برای ماشین شما مناسب است به میزان استفاده شما از ماشین نیز بستگی دارد. برای مثال اگر در تابستان از کولر ماشین زیاد استفاده می‌کنید، سیستم‌های صوتی و تصویری پر مصرفی روی خودرو نصب کرده اید و یا در مسیرهای پر ترافیک تردد زیادی دارید بهتر است از باتری‌های با آمپر بالاتر روی خودروی خود استفاده کنید. به عنوان مثال باتری خودروی پراید بصورت فابریک یک باتری ۵۵ آمپر است اما توصیه ما به افرادی که سیستم‌های صوتی روی این خودرو نصب کرده‌اند استفاده از باتری با توان بالاتر نظیر باتری ۶۰ آمپر و باتری ۶۶ آمپر است.

۷- برق دزدی ماشین

مصرف شدن باتری ماشین در زمانی که موتور و همهخ دستگاه‌عای الکتریکی ماشین خاموش هستند را برق دزدی می‌گویند. در برخی ماشین‌ها سیستم‌های الکترونیکی به‌دلایل مختلف برق‌دزدی می‌کنند. اگر این مشکل را برطرف نکنید، عمر باتری زودتر از آنچه باید، به پایان خواهد رسید.

نشانه های خرابی باتری؛ چه نشانه‌هایی به ما از فرسودگی می‌گویند؟

باتری ماشین به یکباره از کار نمی‌افتد. معمولا قبل از خرابی کامل باتری، نشانه‌‌هایی به شما از فرسوده شدن آن می‌گویند. با جدی گرفتن این نشانه‌ها و برطرف کردن اختلال در بهترین زمان، می‌توانید از خاموش شدن کامل باتری و خرابی آن جلوگیری کنید. این نشانه‌ها لیست زیر را در بر می‌گیرند:

۱- مشکل در استارت خوردن ماشین

اختلال در فرایند کار باتری به طور مستقیم در روند استارت زدن و روشن شدن ماشین وقفه ایجاد می‌کند. این اختلال می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • موتور استارت می‌زند اما خودرو روشن نمی‌شود.
  • در هوای سرد استارت زدن دشوار می‌شود.
  • استارت می‌خورد اما بعد از خاموش شدن ماشین دوباره نمی‌توان ماشین را روشن کرد.

۲- روشن نشدن چراغ و برق پشت آمپر

یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که به شما می‌گوید طول عمر باتری کاهش یافته، این است که ماشین استارت می‌خورد اما چراغ پشت آمپر روشن نمی‌شود. این اختلال معمولا با چند بار استارت زدن برطرف می‌شود. با این حال مشکل باتری هنوز رفع نشده و باید برای بررسی سلامت باتری اقدام کنید.

۳- تغییر ظاهر باتری

گاهی ممکن است مشکل فراتر از استارت ماشین باشد؛ بنابراین بهتر است هرچند وقت یک‌بار به‌خوبی بدنه باتری را بررسی کنید. فرورفتگی یا برآمدگی روی باتری ماشین نشان می‌دهد که عمر باتری رو به پایان است. این مشکلات می‌تواند بر اثر گرما یا ضربه باشد. درهرصورت هنگام مشاهده تغییر در ظاهر باتری باید پیگیر رفع مشکل یا جایگزین کردن باتری باشید.

۴- استشمام بوی بد در اطراف ماشین

یکی دیگر از علائم خرابی باتری خودرو بوی بدی است که از آن به مشام می‌رسد. اگر ماشین را روشن کرده‌اید و بویی شبیه تخم‌مرغ گندیده یا گوگرد استشمام می‌کنید، احتمالا نشانه نشت باتری است که ممکن است به دلیل قدیمی‌شدن باتری، آسیب خارجی به پایانه‌ها یا محفظه آن و یا اتصال کوتاه داخلی ایجاد شده باشد

نحوه نگهداری صحیح از باتری که عمر آن را افزایش می‌دهد

برای اینکه عمر باتری‌تان را افزایش دهید باید به‌خوبی از آن نگهداری کنید. برخی از راهکارهای افزایش عمر مفید باتری عبارت‌اند از:

  • خاموش‌کردن ماشین در فواصل کوتاه‌مدت را محدود کنید. در صورت توقف کمتر از ۲ دقیقه نیازی بهتر است خودرو را روشن نگه دارید.
  • همیشه چک کنید که اتصالات باتری شل نشده باشد. اگر مدام در مسیرهای پردست‌انداز رانندگی می‌کنید، بعد از مدتی باتری به‌دلیل شل‌شدن اتصالات و پایانه‌ها در جای خود لق می‌زند. در این صورت احتمال ضعیف‌شدن زودبه‌زود باتری و ایجاد اتصال کوتاه داخلی وجود دارد. به‌طور منظم پایانه‌ها را بررسی کنید که محکم باشند.
  • هر وقت ماشین را خاموش می‌کنید قبل از آن مطمئن شوید که چراغ‌ها، رادیو و سیستم صوتی را خاموش کرده‌اید.
  • معمولا اطراف قطب‌ها و روی بست سیم باتری خوردگی‌های به رنگ سفید یا سبز به وجود می‌آید که در اصطلاح از آن تحت عنوان سولفاته شدن باتری یا شوره زدن نام برده می‌شود. در صورت مشاهده این خوردگی‌های سفید رنگ هرچه زودتر آنها را به وسیله یک برس سیمی یا سمباده نرم تمیز کنید. همیشه باتری و پایانه‌های آن را تمیز نگه دارید و با مسواک آغشته به مخلوط آب و جوش‌شیرین، گردوغبار و کثیفی‌ها را از روی آن پاک کنید. سپس با آب سرد روی آن اسپری کنید و در نهایت آن را خشک کنید.

  • هر۶ ماه یکبار باتری ماشین را تست کنید. روش های مختلفی برای تست باتری ماشین وجود دارد.

مطالعه بیشتر: آموزش تست باتری ماشین: راهنمای تست باطری خودرو

  • وقتی ماشین درجا کار می‌کند رادیو، کولر و نظایر آنها را موقتا خاموش کنید.
  • اگر از ماشین‌تان زیاد استفاده نمی‌کنید، حداقل یک بار در هفته با آن رانندگی کنید. در صورت استفاده نکردن از خودروی برای چند ماه اتصالات باتری را جدا کنید.

استفاده از باتری مستهلک چه اثراتی دارد ؟

علاوه بر مشکلاتی که هنگام روشن شدن خودرو با آن مواجه می‌شوید، اگر باتری ماشین توان کافی برای ذخیره‌سازی انرژی را نداشته باشد، برخی از عملکردهای برقی خودرو به ویژه در دور پایین با اختلال مواجه می‌شوند. برای مثال دریچه‌های برقی موتور خودرو ممکن است کارایی لازم را نداشته باشند یا به سرعت مورد نیاز نسبت به دستورات کامپیوتر واکنش نشان ندهند.

همچنین به دلیل جریان ناکافی ممکن است عملکرد جرقه‌زنی شمع‌های موتور با اختلال مواجه شود و در نتیجه میزان مصرف سوخت و شتاب و توان موتور کاهش پیدا کند. بنابراین بهتر است اگر باتری خودرو عمر مفید خود را پشت سر گذاشته است، در کمترین زمان اقدام به تعویض باتری ماشین نمایید.

پرسش‌های متداول درباره عمر مفید باتری ماشین

جمع بندی

در پایان لازم است اشاره کنیم که مهم‌ترین علل خرابی باتری خودرو به مواردی همچون: کاهش الکترولیت، دشارژ ماندن زیاد، استفاده از باتری نامناسب برای خودرو، عدم عملکرد صحیح دینام و یا شل شدن تسمه دینام، عدم تثبیت مناسب باتری به دلیل شل شدن بست نگهدارنده و خوردگی یا یخ‌زدگی باتری ارتباط پیدا می‌کند

همچنین بهتر است در هنگام خرید باتری ویژگی‌های مناسب باتری اتومبیل را از دفترچه راهنمای خودرو و یا وب‌سایت شرکت خودروساز به دست آورید و باتری متناسب با ویژگی‌های اتومبیل خودتان خریداری کنید. از طرف دیگر دقت کنید که از تاریخ تولید باتری نهایتا بیش از ۶ ماه نگذشته باشد. چراکه اگر از تاریخ تولید باتری بیشتر از این مدت سپری شود، الکترولیت و صفحات سربی دیگر کیفیت اولیه را نخواهند داشت.

باطری ماشین در حالت سلامت وظایف بسیار زیادی را به عهده دارد و با اجزای بسیاری در ارتباط است. به همین دلیل اگر کهنه و فرسوده شود یا عمر آن به اتمام برسد، بسیاری از اجزای دیگر درگیر خواهند شد. با نگهداری صحیح از باتری می‌توانید عمر مفید آن را طولانی‌تر کنید و با تعویض به‌موقع آن از بسیاری از مشکلات و نیاز به امداد باتری جلوگیری خواهید کرد. بنابراین بهتر است درباره باتری خودرو سهل‌انگاری نکنید.

+ نوشته شده در پنجشنبه 29 مهر 1400ساعت 10:26 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 17

باتری توسان

  • باتری 60 آمپر پریمیموم

    باتری ۶۰ آمپر

    باتری اوربیتال پریمیوم ۶۰ آمپر بلند معکوس

    ۸۴۰,۰۰۰ تومان ۷۹۰,۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید
  • ۵%

    خرید باتری پروتون 70 آمپرباتری ۷۰ آمپر

    باتری پروتون ۷۰ آمپر

    ۷۹۰,۰۰۰ تومان ۷۵۰,۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید
  • ۶%

    باتری ۶۰ آمپر

    باتری پروتون ۶۰ آمپر

    ۷۲۰,۰۰۰ تومان ۶۸۰,۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

باتری توسان

هیوندای توسان خودرویی کره‌ای و شاسی بلند است که جز اولین خودروهای وارداتی در ایران محسوب می‌شود. در این نوشته می‌خواهیم درباره قیمت باطری توسان و چگونگی خرید اینترنتی آن و خدمات نصب در محل آن به شما اطلاعاتی بدهیم. ابتدا بهتر است درباره این خودرو بیشتر بدانید.ظاهر زیبا و به‌روز توسان در کنار آپشن ‌های متنوع، این خودرو را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های بازار ایران نموده‌ است. توسان در گروه خودروهای شاسی بلند قرار دارد. خودروهای شاسی بلند برای جاده‌های ناهموار و بیابانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این جهت مجهز به سیستم دو دیفرانسیل هستند. به دلیل اینکه این گونه اتومبیل‌ها فضای درونی و محفظه بزرگی برای حمل بار دارند آن‌ها را خودروهای خانوادگی می‌نامند.باتری توسان همانطور که از ظاهر آن پیداست باید کمی قوی‌تر از خودروهای سبک و معمولی تولید باشد. باتری این خودرو ۱۲ ولت و ۶۸ آمپر جریان دارد. خودروهای خارجی نیز در صورت استفاده شما از سیستم‌های صوتی و تصویری نیازمند تقویت باتری هستند. باتری توسان با جریان‌های متفاوتی در بازار وجود دارند که در بحث تخصصی باتری به آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه بمانید.

قیمت باطری توسان


برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین باطری هیوندای توسان و یا تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

مشخصات و طول عمر باتری توسان

باطری توسان به طور معمول در ابعاد ۲۶*۱۷*۲۳ تولید می‌شود. از نظر فنی هم باتری این خودرو ۶۸ آمپر با ولتاژ ۱۲ ولت می‌باشد. نوع باطری اولیه خودرو توسان چنانچه پیشتر به ان اشاره شد ۶۸ آمپر اسیدی است. طول عمر باتری توسان ارتباط مستقیمی با نحوه استفاده شما از برق خودرو دارد. استفاده از سیستم‌های صوتی و تصویری به دلیل آنکه به باتری خودرو فشار می‌آورند، باعث کاهش طول عمر آن می‌شوند. چنانچه بهترین باتری موجود در بازار را هم تهیه کرده باشید ولی از باتری بیش از حد کار بکشید باتری خودروی شما به زودی فرسوده می‌شود. مهمترین عامل فرسودگی زودهنگام باتری استفاده از آن در زمان خاموش بودن خودرو است.

باتری‌ فابریک توسان به طور تقریبی ۲ سال عمر می‌کنند. البته تخمین زده می‌شود پس از طی ۴۰ تا ۵۰ هزار کیلومتر باطری خودرو توسان شما نیاز به تعویض دارد. البته شما می‌توانید با استفاده درست و رعایت نکات ذکر شده طول عمر باتری خود را افزایش دهید.

مطالب مرتبط : باتری تیبا

انواع باطری توسان

باتری فابریک هیوندای توسان از نوع اسیدی است. بله! شرکت هیوندای در زمان تولید خودرو از باطری اسیدی برای توسان استفاده می‌کند. آن‌ها ادعا دارند این باتری برای خودرو بهتر است. ادعایی که شاید علت آن کاهش بهای تمام شده خودرو باشد. برای این خودرو هر دو نوع باتری اسیدی و خشک می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

نوع دیگر باتری توسان اتمی یا خشک است. هر کدام از باتری‌ها مزایا و معایبی دارند. به عنوان مثال در اثر مرور زمان و استفاده از باتری عملکرد باتری‌ اسیدی کاهش می‌یابد و به جایی می‌رسد که دیگر باطری فاسد شده است. برخلاف امروزه در گذشته از باتری‌های اسیدی بیشتر استفاده می‌شد. باتری‌ اتمی توسان هم مانند نوع اسیدی دارای محلول الکترولیت هستند. اما فرق باتری اتمی توسان با اسیدی در این است که با کاهش سطح محلول نیاز به افزودن آب مقطر ندارند. علت آن وجود صفحات درون باتری است. پس مزیت باطری اتمی این است که به مراقبت کمتری احتیاج دارند.

مطالب پربازدید : باتری پراید

باطری مناسب توسان چیست؟

باتری مناسب برای هیوندای توسان باید جریانی در محدوده ۶۸ تا ۷۰ آمپر داشته باشد. به گفته متخصصان برق خودرو مناسب‌ترین باتری برای این خودرو باتری ۷۰ آمپری است. همچنین توصیه می‌شود تا از باتری کره ای استفاده شود. باطری کره ای دلکور، نوا ، اطلس و … می‌تواند برای شما مناسب باشد. باطری ایرانی نیز با قیمت کمتری که دارد انتخاب دیگر شماست. محصولات صباباتری، سپاهان باتری، برنا باطری و… با برندهای واریان،اوربیتال و زیتکس نام‌های قابل اعتمادی هستند. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به خودروی خود رسیدگی زیادی می‌کنید باتری اسیدی نیز برای شما مناسب است. اما در صورت امکان با پرداخت بهای بیشتر می‌توانید باتری اتمی خریداری نمایید. معمولا مالکان این خودرو از اوضاع مالی مناسبی برخوردارند، پس اگر قصد فروش خودرویتان را ندارید برای بهبود طول عمر خودرو، از باتری اتمی استفاده نمایید.

نصب و تعویض باتری توسان

نگران چگونگی نصب و تعویض باتری توسان خود نباشید. در صورتی که حضوری اقدام به خرید نمایید، همکاران ما به طور رایگان نسبت به تعویض باطری هیوندای توسان شما اقدام می‌نمایند. چنانچه به صورت تلفنی و یا از طریق وب‌سایت اقدام به خریداری نمودید، با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در محل شما حاضر شوند و باتری هیوندای توسان شما را تعویض نمایند. این کار به این علت است که هم شما آسوده باشید، و هم تعویض باتری همانند سایر قطعات دیگر خودرو نیازمند تخصص است. در زمان نصب باتری همکاران ما در ایران ‌باتری، حتما باتری خودروی شما را تست می‌کنند تا از خرابی باتری اطمینان حاصل کنند. این کار باعث می‌شود تا اگر باتری خودروی شما سالم باشد از صرف هزینه اضافی جلوگیری نمایید. شما می‌توانید با تحویل نمودن داغی باتری از هزینه‌ نهایی خود نیز بکاهید.

قیمت باطری توسان

خرید باتری ماشین توسان

خرید باتری توسان

ما در ایران باتری تلاش کردیم تا از روش‌های مختلف نظیر خرید اینترنتی، تلفنی و حضوری باتری توسان را برای شما مهیا سازیم. چنانچه عزیزان تمایل داشته باشند تا حضوری خرید کنند، می‌توانند با مراجعه به آدرس فروشگاه ما اقدام به خرید باتری توسان نمایند. بدیهی است در صورت مراجعه حضوری و بررسی باتری و مشورت از همکاران ما، انتخاب مناسبی خواهید داشت. چنانچه در زمینه باطری اطلاعات کامل و شناخت کافی دارید از طریق وب‌سایت می‌توانید ثبت سفارش نمایید. ضمنا شما می‌توانید با یک تماس ، ضمن دریافت مشاوره رایگان، خرید باطری توسان خود را به صورت غیر حضوری و به سادگی انجام دهید. ما در فروشگاه ایران باطری مفتخریم تا باتری دلخواه خودرو tusan شما را با قیمت و سود کمتری نسبت به سایر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین به شما ارائه کنیم.

قیمت باطری توسان

به دلیل نوسانات بازار نمی‌توان قیمت دقیقی برای باتری بیان کرد. اما به طور کلی قیمت باتری تابع یک سری عواملی است. از جمله آن‌ها می‌توان به تاریخ تولید باتری یا تاریخ باقیمانده از گارانتی آن، کیفیت و برند باطری، جنس باتری ( اسیدی یا اتمی ) و جریان آن اشاره نمود. باتری خارجی به دلیل مالیات گمرگی و همچنین کیفیت بهترشان در رده قیمتی بالاتری هستند. عامل بعدی هرچه از تاریخ گارانتی بیشتر بگذرد فروشندگان با قیمت کمتری حاضر به فروش باتری خود هستند. همچنین اگر از تاریخ تولید نیز مدت زمانی گذشته باشد، قیمت آن باطری پایین‌تر است. برخی شرکت‌ها به دلیل کیفیتشان یا خوش‌نام بودنشان برند شده‌اند. این عامل باعث افزایش قیمت باتری می‌شود. ضمنا به طور کلی باتری اتمی نیز بنا به دلایل مطرح شده و کیفیت ساخت و طول عمر بیشترشان قیمت بیشتری دارند.

توسان یک خودرو شیک و زیبا، از محصولات شرکت هیوندای می‌باشد.

شما می‌توانید جواب پرسش‌های خود در زمینه باتری توسان را از ایران باتری دریافت کنید.


برچسب ها : قیمت باتری توسان , خرید باطری توسان , باطری توسان , باطری فابریک توسان , باطری ماشین توسان ,
+ نوشته شده در شنبه 17 مهر 1400ساعت 15:05 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 26

خرید باتری پژو 2008

باتری پژو 2008

قیمت و خرید اینترنتی باتری پژو ۲۰۰۸ با خدمات تعویض در محل


باتری فابریک پژو ۲۰۰۸ هنگام تحویل از نوع ۱۲ ولت با جریان ۶۰ آمپر می‌باشد. ضمنا این باطری کلسیمی می باشد!

بهترین باطری برای پژو ۲۰۰۸ چند آمپر می‌باشد؟

باتری ایرانی برای خودرو پژو ۲۰۰۸ مناسب‌تر است یا باطری خارجی؟

قیمت باتری پژو ۲۰۰۸ چقدر است؟ هزینه آن چگونه محاسبه می‌شود؟

چرا خرید باطری پژو ۲۰۰۸ از فروشگاه بزرگ ایران باتری به شما توصیه می‌شود؟ خدمات ویژه ایران باتری برای مشتریانش چیست؟

باطری پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸ بر پایه پلتفرم پژو ۲۰۸ ابتدا در سال ۲۰۱۳ به بازار آمد و در فاصله کمی به یکی از محبوب ترین محصولات پژو تبدیل شد.پژو ۲۰۰۸ بر خلاف محصولات قبلی پژو در کشور در قالب یک همکاری مشترک بین ایران خودرو در حال تولید می باشد.همکاری که در آن پژو برای اولین بار در ایران سرمایه گزاری کرد.این اولین خودرو بعد توافق برجام می باشد.طبیعتا پژو ۲۰۰۸ به جز بدنه شامل قطعات دیگری نیز می‌باشد که از جمله آنها باطری آن است. باتری یکی از مهمترین قسمتهای موتور خودرو محسوب می‌شود که وظیفه آن کمک به استارت خودرو هنگام روشن شدن و تامین برق مورد نیاز خودرو است.

باتری‌ پژو ۲۰۰۸ در حالت فابریک ۱۲ولت و جریان ۶۰ آمپر-ساعت هستند.

قیمت باتری پژو 2008

برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باتری چانگان و یا تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

انواع باطری پژو ۲۰۰۸

هنگامی که خودروی پژو۲۰۰۸ خود را از کارخانه‌ تحویل می‌گیرید، باتری کلسیمی به صورت فابریک بر روی آن نصب شده است. درون این باطری نوعی مایع وجود دارد که ترکیبی از آب به میزان ۶۵درصد و اسید سولفوریک به میزان ۳۵ درصد می‌باشد. اشکال اصلی باطری کلسیمی پژو ۲۰۰۸ این است. بهتر است در بازه ‌های زمانی معین باطری اتمی پژو ۲۰۰۸ خود را چک کنید تا نوسان برق نداشته باشید. باتری‌ اتمی پژو ۲۰۰۸ محدوده قیمتی بالاتری دارد. در ساخت باتری اتمی پژو ۲۰۰۸ از فناوری‌های پیشرفته و مواد جدیدی چون سیلد کلسیم و سیلد سیلور کلسیم استفاده شده است. اشکال عمده این باتری‌ها هم این است که اگر به مدت طولانی ماشین استارت نخورد ضعیف یا به اصطلاح دشارژ می‌شود.

باتری ماشین

مشخصات و طول عمر

باتری فابریک پژو ۲۰۰۸ ۶۰ آمپر با ولتاژ ۱۲ و از نوع کلسیمی می‌باشد. این باتری متناسب با خودرو پژو زمان تحویل از درب کارخانه است. اگر شما استفاده چندانی از برق خودرو خود ندارید این باتری می‌تواند برای شما تا حدود ۲ یا ۳ سال کار کند. بعد از این مدت به صورت تدریجی باطری پژو ۲۰۰۸ فاسد می‌شود. در زمان تعویض باتری، اکثر افراد از باطری اتمی استفاده می‌کنند. اگر شما از چراغ‌های خاصی در پژو ۲۰۰۸ خود استفاده می‌کنید و یا سیستم صوتی متفاوتی بر روی آن نصب کرده‌اید بی‌شک باید از یک باتری اتمی با ظرفیت بیشتر بر روی خود استفاده کنید. سیلد اتمی با توجه به ماهیتی که دارد یک باطری مناسب برای دارندگان خودرو پژو ۲۰۰۸ است. البته باطری اتمی پژو نسبت به نوع اسیدی آن قیمت بالاتری دارد. اکثر افراد در زمان تعویض باطری پژو ۲۰۰۸ خود ظرفیت آن را می خواهندافزایش می‌دهند ولی متاسفانه فضا برای آمپر بالاتر وجود ندارد.

از آنجایی که باتری اتمی طول عمر بیشتری دارد لذا در دراز مدت و از نظر اقتصادی برای استفاده از ان برای مالکان پژو ۲۰۰۸ به صرفه‌تر است. همانطور که ابتدا گفتیم باتری پژو ۶۰ آمپر قابل نصب است اما به دلیل اینکه این خودرو فضا برای باتری آمپر بالاتر ندارد نمی شود باتری قوی تری گذاشت. پس به همین علت باتری‌هایی با جریان ۷۰ الی ۷۴ آمپر نمیشود نصب کرد.

باتری پژو ۲۰۰۸ در ابعاد ۲۴*۱۸*۲۰ که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع آن است. با توجه به مشغله امروزه افراد که وقت چک کردن باتری را ندارند، توصیه ما به شما استفاده از باتری اتمی است. بهترین باتری‌های داخلی برای پژو ۲۰۰۸ شامل: سپاهان باتری، صبا باتری و برنا باتری می‌باشند و باتری‌های دلکور و هیوندای هم نمونه‌های خوب کره‌ای موجود در بازار هستند.

باطری ماشین چانگان

نصب و تعویض باتری پژو ۲۰۰۸

نگران چگونگی نصب و تعویض باتری پژو خود نباشید. در صورتی که حضوری اقدام به خرید نمایید، همکاران ما به طور رایگان نسبت به تعویض باطری پژو ۲۰۰۸ شما اقدام می‌نمایند. چنانچه به صورت تلفنی و یا از طریق وب‌سایت اقدام به خریداری نمودید، با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در محل شما حاضر شوند و باتری پژو شما را تعویض نمایند. این کار به این علت است که هم شما آسوده باشید، و هم تعویض باتری همانند سایر قطعات دیگر خودرو نیازمند تخصص است. در زمان نصب باتری همکاران ما در ایران باتری حتما باتری خودروی شما را تست می‌کنند تا از خرابی باتری اطمینان حاصل کنند. این کار باعث می‌شود تا اگر باتری خودروی شما سالم باشد از صرف هزینه اضافی جلوگیری نمایید. شما می‌توانید با تحویل نمودن داغی باتری از هزینه‌ نهایی خود نیز بکاهید.

خرید باتری پژو ۲۰۰۸

ما در ایران باتری تلاش کردیم تا از روش‌های مختلف نظیر خرید اینترنتی، تلفنی و حضوری باتری پژو ۲۰۰۸ را برای شما مهیا سازیم. چنانچه عزیزان تمایل داشته باشند تا حضوری خرید کنند، می‌توانند با مراجعه به آدرس فروشگاه ما اقدام به خرید باتری توسان نمایند. بدیهی است در صورت مراجعه حضوری و بررسی باتری و مشورت از همکاران ما، انتخاب مناسبی خواهید داشت. چنانچه در زمینه باطری اطلاعات کامل و شناخت کافی دارید از طریق وب‌سایت می‌توانید ثبت سفارش نمایید. ضمنا شما می‌توانید با یک تماس ، ضمن دریافت مشاوره رایگان، خرید باطری خود را به صورت غیر حضوری و به سادگی انجام دهید. ما در فروشگاه ایران باطری مفتخریم تا باتری دلخواه خودرو پژو ۲۰۰۸شما را با قیمت و سود کمتری نسبت به سایر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین به شما ارائه کنیم.

قیمت باتری پژو 2008

به دلیل نوسانات بازار نمی‌توان قیمت دقیقی برای باتری بیان کرد. اما به طور کلی قیمت باتری تابع یک سری عواملی است. از جمله آن‌ها می‌توان به تاریخ تولید باتری یا تاریخ باقیمانده از گارانتی آن، کیفیت و برند باطری، جنس باتری ( اسیدی یا اتمی ) و جریان آن اشاره نمود. باتری خارجی به دلیل مالیات گمرگی و همچنین کیفیت بهترشان در رده قیمتی بالاتری هستند. عامل بعدی هرچه از تاریخ گارانتی بیشتر بگذرد فروشندگان با قیمت کمتری حاضر به فروش باتری خود هستند. همچنین اگر از تاریخ تولید نیز مدت زمانی گذشته باشد، قیمت آن باطری پایین‌تر است. برخی شرکت‌ها به دلیل کیفیتشان یا خوش‌نام بودنشان برند شده‌اند. این عامل باعث افزایش قیمت باتری می‌شود. ضمنا به طور کلی باتری اتمی نیز بنا به دلایل مطرح شده و کیفیت ساخت و طول عمر بیشترشان قیمت بیشتری دارند.


برچسب ها : قیمت باطری پژو 2008 , خرید باتری پژو 2008 , باتری پژو 2008 , باتری پژو2008 , خرید باتری سپاهان ,
+ نوشته شده در شنبه 17 مهر 1400ساعت 15:12 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 17

خرید باتری پژو 207

باتری پژو 207

خرید انواع باتری اتمی و اسیدی پژو ۲۰۷ با قیمت مناسب و خدمات تعویض و نصب رایگان در محل

باتری پژو ۲۰۷

پژو ۲۰۷ خودروی محبوب ایرانیان! پژو ۲۰۷ به علت داشتن امکانات رفاهی خوب، طراحی جذاب و استاندارد بودن یکی از پرفروش‌ترین محصولات تولیدی ایران‌ خودرو است. پژو ۲۰۷ خودرویی پرشتاب و سبک با طراحی آیرودینامیکی خوب، مصرف سوخت پایین همراه با قیمت مناسب تبدیل به گزینه‌ی خوبی برای خریداران ماشین شده است.

باتری‌ پژو ۲۰۷ در حالت فابریک ۱۲ولت و جریان ۵۰ آمپر-ساعت هستند. به دلیل ارزانتر بودن باتری‌های اسیدی و کاهش هزینه‌ها، شرکت‌های خودروسازی از این جنس باتری‌ها در خط تولید پژو ۲۰۷ استفاده می‌نمایند. اگر علاقه‌مند به نصب دزدگیر یا لامپ‌های پرنورتر هستید بهتر است باتری‌ با جریان بیشتر از ۵۰ آمپر-ساعت را روی خودروی خود نصب نمایید. در ادامه با ما همراه باشد تا در مورد انواع باتری ماشین ۲۰۷، قیمت‌ و نحوه نصب آن با شما بیشتر صحبت کنیم.

خرید باتری پژو 207

برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باتری پژو ۲۰۷ و یا تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

انواع باطری پژو ۲۰۷

مشخصات باتری پژو ۲۰۷ مشابه با اکثر خودروهای هم تراز خود است. باتری پژو ۲۰۷ در اندازه‌ی ۲۴ سانتی‌متر طول، ۱۸ سانتی‌متر عرض و ۲۱ سانتی‌متر ارتفاع است. باتری اولیه ۲۰۷ از نوع ۵۵ آمپر اسیدی می‌باشد. این متناسب با استاندارد اولیه خودرو ۲۰۷ بر روی ان نصب شده است. اگر مصرف برق خودرو پژو ۲۰۷ شما بیش از حد معمول است بهتر است از باتری اتمی با ظرفیت ۶۲ آمپر استفاده کنید. استفاده از باطری اتمی ۶۲ آمپر باعث بهبود عملکرد برق خودرو پژو ۲۰۷ شما خواهد شد.

مشخصات و طول عمر

ضمنا نحوه استفاده شما از باطری بر طول عمر باتری پژو ۲۰۷ بسیار تاثیرگذار است. هر کالایی که بیشتر استفاده شود، زودتر فرسوده خواهد شد. اگر شما در زمان خاموش بودن ماشین ۲۰۷ خود از باتری استفاده‌ی بیشتری نمایید، باتری خودروی شما عمر کوتاه‌تری دارد. بنابراین سعی کنید در زمان خاموش بودن ماشین از پخش صوتی خودرویتان کمتر استفاده نمایید. سیستم‌های صوتی و چراغ‌های خودرو بیشترین میزان استفاده از باتری را دارند.

باطری مناسب پژو ۲۰۷ چیست؟

اگر برای شما سوال پیش آمده است که باتری مناسب پژو ۲۰۷ چیست؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید. از آنجایی که ۲۰۷ خودرویی استاندارد بوده و هست توصیه می‌شود به سیستم برقی خودرو خیلی کاری نداشته باشید. افزایش جریان باتری یا نصب دزدگیر باعث اختلالاتی در سیستم برق رسانی آن می‌شود. مواردی هم وجود دارند که بدون هیچ اشکالی به کار خود ادامه می‌دهند. ما فقط تجربیاتمان را با شما در میان می‌گذاریم. تصمیم‌گیرنده نهایی شمایید.

باتری پژو ۲۰۷ در ابعاد ۲۴*۱۸*۲۱ که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع آن است. از آنجا که خودروی ۲۰۷ ماشین جمع و جوری است و موتور آن فضای خالی بسیار کمی دارد لذا باتری های بزرگتر با جریان بیشتر باعث مشکلاتی در نصب خواهند شد. چنانچه قیمت بیشتر باتری اتمی برای شما اهمیتی ندارد، ما به شما توصیه می‌کنیم تا هنگام تعویض باتری از این نوع باتری‌ها استفاده نمایید. دلیل آن این است که هم طول عمر بیشتری دارند و هم در دراز مدت از نظر اقتصادی به‌ صرفه‌تر هستند.

قیمت باطری پژو 207

خرید باتری

امروزه خرید باتری پژو۲۰۷ با روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است. عده‌ای روش حضوری را برای خرید باطری می‌پسندند. در این روش فرد با مراجعه به مرکز فروش می‌تواند با مشاوره از متخصص برق خودرو، باتری موردنظر را برای خودرو پژو ۲۰۷ خود خریداری کند. شما می‌توانید برای خرید حضوری از ایران باتری به آدرس فروشگاه ما مراجعه کنید. شما می‌توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان، باطری مناسب خود را خریداری کنید. روش دیگر خرید باتری به صورت غیرحضوری است. البته قبل از خرید اینترنتی حتما توجه داشته باشید که از مرکز و سایت معتبری خرید خود را انجام دهید.

همکاران ما در ایران باتری از خرید غیرحضوری نیز پشتیبانی می‌کنند. در این روش شما می‌توانید با یک تماس یا مراجعه به صفحه فروشگاه ایران باتری خرید خود را انجام دهید. ایران‌ باتری به شما تضمین می‌دهد انواع باطری پژو ۲۰۷ را با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

قیمت باتری پژو 207

قیمت باطری پژو ۲۰۷ به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد باعث شده است که باطری خودرو پژو۲۰۷ قیمت‌ های متفاوتی در بازار وجود داشته باشد. مالکان خودرو پژو ۲۰۷i در زمان تعویض یا خرید باتری برای خودرو خود با سردرگمی مواجه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که مالکان خودرو پژو ۲۰۷ با آن روبه رو هستند تفاوت قیمت باتری های مختلف این خودرو است.

بعضی از تعمیرکاران با توجه به این باطری فابریک پژو ۲۰۷ اتمی ۵۰ امپر است موقع تعویض آن را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند. هزینه پایین باطری ۵۰ آمپر اسیدی دارندگان این خودرو را نیز خشنود خواهد کرد. اما باید این نکته را در نظر داشت که باطری ۵۰ آمپر اتمی اگرچه قیمت بالاتری دارد اما در عوض عمر و ماندگاری بیشتری نیز دارد. ارزان‌ترین نوع باتری ۲۰۷ در حال حاضر حدود ۴۰۰هزار تومان قیمت دارد اما شما می‌توانید با حدود ۲۰درصد افزایش هزینه باطری بسیار بهتری را دریافت کنید.

نصب و تعویض باتری پژو ۲۰۷

خرید باتری و نصب آن دو مقوله وابسته به یکدیگر هستند. دارندگان خودرو ۲۰۷i بعد از خرید باتری نیاز به متخصص برق خودرو برای تعویض و نصب آن دارند. اگر شما خرید خود را از ایران باتری انچام دهید از خدمات تعویض و نصب آن نیز بهره مند خواهید شد. نصب و تعویض باطری پژو ۲۰۷ به دو روش امکان پذیر است. اگر خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید در همان محل توسط متخصصین ما باطری خودرو شما تعویض خواهد شد. در روش غیر حضوری نیز می‌توانید درخواست کنید تا متخصصین ما به محل شما اعزام شوند و باطری ماشین پژو شما را تعویض کنند.

پس شما در هر صورت دغدغه‌ای بابت نصب و تعویض باتری پژو ۲۰۷ خود نخواهید داشت. ضمنا قبل از خرید، متخصص برق خودرو تست سلامت باتری را برای شما انجام خواهد داد. در صورتی که نیاز به تعویض باتری نباشد، این به موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد تا از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود.

درباره پژو ۲۰۷i

باتری فابریک پژو ۲۰۷ چند آمپر می‌باشد؟

باتری فابریک پژو ۲۰۷ ۵۰ آمپر و اتمی با ولتاژ ۱۲ ولت و تولید کارخانه صباباتری می‌باشد.

باطری مناسب برای پژو ۲۰۷ چه ویژگی دارد؟

باطری مناسب پژو ۲۰۷ بهتر است جریان ۵۵ آمپر داشته باشد. باتری اتمی به علت ویژگی‌های خاصی که دارد انتخاب بهتری برای خودرو پژو ۲۰۷ است.البته در مدل های ۹۷ به بالا فضای اضافی وجود ندارد تا باطری آمپر بالاتر نصب شود.

چرا استفاده از باتری ایرانی برای خودرو پژو ۲۰۷بهتر است؟

یاتری ایرانی از لحاظ قیمتی از نوع خارجی مناسب‌تر است. ضمنا در حال حاضر واردات باتری ایرانی به داخل کشور ممنوع می‌باشد و باتری های خارجی موجود تولید قدیم هستند و کیفیت چندانی ندارند. پس بهتر است از باطری ایرانی برای خودرو ۲۰۷ استفاده شود.

قیمت باطری پژو۲۰۷ چقدر است و تحویل داغی آن چه تاثیری روی هزینه پرداختی شما دارد؟

قیمت باتری پژو ۲۰۷ براساس آمپر آن و شرکت تولید کننده آن مشخص می‌شود. تحویل باطری داغی نیز به میزان قابل توجهی باعث کاهش هزینه شما خواهد شد. برای اطلاع بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.


برچسب ها : قیمت باتری پژو 207 , خرید باتری پژو 207 , باتری فابریک پژو 207 , باطری 207 , قیمت باطری 207 ,
+ نوشته شده در شنبه 17 مهر 1400ساعت 15:26 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 38

خرید باطری اچ سی کراس

باتری اچ سی کراس

قیمت و خرید اینترنتی باتری اچ سی کراس با کیفیت بالا و قیمت مناسب

اچ سی کراس با توجه به ظاهر زیبا و قیمت مناسب خود توانسته است در ایران مشتریان زیادی را جذب نماید. از جمله ویژگی‌هایی که افراد را برای خرید این خودرو مجاب می‌کند، جادار بودن فضای داخلی، قدرت مناسب موتور و مصرف سوخت پایین آن است. این خودرو مانند هر وسیله نقلیه دیگری از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این خودرو، باتری (باطری) آن است. باتری اولیه اچ سی کراس ۶۰ آمپر است. کارخانه پارس خودرو با توجه به میزان مصرف برق این خودرو از باطری ۶۰ آمپر برای آن استفاده کرده است. واضح است که در صورت نصب سیستم صوتی یا چراغ‌های ویژه در خودرو بهتر است از باتری با آمپراژ بالاتر بهره ببرید. اگر قصد خرید آنلاین باطری H30 CROSS و چگونگی تعویض و نصب آن را دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مطلب مرتبط : باتری ماشین

قیمت باتری اچ سی کراس

برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باتری اچ سی کراس و یا تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

مشخصات و طول عمر باطری اچ سی کراس

باتری اچ سی کراس در قسمت جلوی ماشین و در داخل کاپوت ان قرار دارد. این باتری در ابعاد ۲۴*۱۸*۱۸ می‌باشد. بیشترین آمپری که برای باطری در خودرو اچ سی کراس در نظر گرفته می‌شود ۶۰ آمپر است. طول عمر باتری اچ سی کراس تا حد زیادی به نوع آن و کارکرد مصرف کننده بستگی دارد. بررسی‌های تجربی نشان داده است به طور معمول طول عمر مفید باطری h30 cross حدود ۲ تا ۳ است. مسلما اگر از باطری کره‌ ای اصل ۶۲ آمپر در خودرو اچ سی کراس خود استفاده کنید این مدت زمان افزایش خواهد یافت.

اغلب بعد از چند سال کیفیت عملکرد باتری خودرو اچ سی کراس شما کاهش خواهد یافت. به طور مثال شیشه بالابر در زمان خاموش بودن ماشین به درستی عمل نمی‌کند یا کیفیت و قدرت نور چراغ‌های خودرو اچ سی کراس شما کمتر خواهد شد. اگر در زمان استارت زدن، برق پشت آمپر قطع شده و ماشین روشن نمی‌شود، بهتر است هرچه سریع‌تر باتری خودرو خود را عوض کنید.

باتری مناسب اچ سی کراس

باتری مناسب h30 cross برای هر شخص می‌تواند متفاوت باشد. این مورد بستگی به نوع کارکرد و موارد استفاده شما از خودرو دارد. در صورتی‌ که از برق خودرو h30 کراس خود به طور معمول استفاده می‌کنید این باتری می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. اما مطابق با مطلبی که در ابتدای همین صفحه به ان اشاره شد و مشاهدات تجربی، در صورت استفاده از آپشن‌ های خاص در خودرو اچ سی کراس خود که باتری آن را بیش از حد معمول درگیر می‌کند، باید آمپر باتری خود را بالاتر ببرید. به طور معمول باتری ۶۰ مپر اتمی می‌تواند برای خودرو h30 کراس بسیار مناسب باشد. آمپر بالاتر باعث می‌شود در زمان استفاده بیش از حد معمول، باطری شما آسیب نبیند. عمر بیشتر و کیفیت مناسب مهم‌ترین ویژگی‌های باطری ۶۰ آمپر اتمی برای خودرو اچ سی کراس می‌باشد. باتری اسیدی به طور تدریجی تخریب می‌شود و باطری اتمی به صورت ناگهانی از کار می‌افتد.

خرید باتری h30 cross

قیمت باطری اچ سی کراس

قیمت باطری h30 cross به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد باعث شده است که باطری خودرو اچ سی کراس قیمت‌ های متفاوتی در بازار وجود داشته باشد. مالکان خودرو اچ سی کراس در زمان تعویض یا خرید باتری برای خودرو خود با سردرگمی مواجه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که مالکان خودرو اچ سی کراس با آن روبه رو هستند تفاوت قیمت باطری‌ های مختلف این خودرو است.

بعضی از تعمیرکاران با توجه به این باطری فابریک اچ سی کراس اتمی ۶۰ امپر است موقع تعویض آن را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند. هزینه پایین باطری ۶۰ آمپر اسیدی دارندگان این خودرو را نیز خشنود خواهد کرد. اما باید این نکته را در نظر داشت که باطری ۶۰ آمپر اتمی اگرچه قیمت بالاتری دارد اما در عوض عمر و ماندگاری بیشتری نیز دارد. ارزان‌ترین نوع باتری اچ سی کراس در حال حاضر حدود ۴۰۰هزار تومان قیمت دارد اما شما می‌توانید با حدود ۲۰درصد افزایش هزینه باطری بسیار بهتری را دریافت کنید.

خرید باتری

امروزه خرید باتری اچ سی کراس با روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است. عده‌ای روش حضوری را برای خرید باطری می‌پسندند. در این روش فرد با مراجعه به مرکز فروش می‌تواند با مشاوره از متخصص برق خودرو، باتری موردنظر را برای خودرو h30 کراس خود خریداری کند. شما می‌توانید برای خرید حضوری از ایران باتری به آدرس فروشگاه ما مراجعه کنید. شما می‌توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان، باطری مناسب خود را خریداری کنید. روش دیگر خرید باتری به صورت غیرحضوری است. البته قبل از خرید اینترنتی حتما توجه داشته باشید که از مرکز و سایت معتبری خرید خود را انجام دهید.

همکاران ما در ایران باتری از خرید غیرحضوری نیز پشتیبانی می‌کنند. در این روش شما می‌توانید با یک تماس یا مراجعه به صفحه فروشگاه ایران باتری خرید خود را انجام دهید. ایران‌ باتری به شما تضمین می‌دهد انواع باطری h30 cross را با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

نصب و تعویض باتری h30 cross

خرید باتری و نصب آن دو مقوله وابسته به یکدیگر هستند. دارندگان خودرو اچ سی کراس بعد از خرید باتری نیاز به متخصص برق خودرو برای تعویض و نصب آن دارند. اگر شما خرید خود را از ایران باتری انچام دهید از خدمات تعویض و نصب آن نیز بهره مند خواهید شد. نصب و تعویض باطری اچ سی کراس به دو روش امکان پذیر است. اگر خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید در همان محل توسط متخصصین ما باطری خودرو شما تعویض خواهد شد. در روش غیر حضوری نیز می‌توانید درخواست کنید تا متخصصین ما به محل شما اعزام شوند و باطری ماشین اچ سی کراس شما را تعویض کنند.

پس شما در هر صورت دغدغه‌ای بابت نصب و تعویض باتری اچ سی کراس خود نخواهید داشت. ضمنا قبل از خرید، متخصص برق خودرو تست سلامت باتری را برای شما انجام خواهد داد. در صورتی که نیاز به تعویض باتری نباشد، این به موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد تا از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود.

باطری H30 کراس

باتری فابریک اچ سی کراس چند آمپر می‌باشد؟

باتری فابریک اچ سی کراس ۶۰ آمپر و اتمی با ولتاژ ۱۲ ولت و تولید کارخانه صباباتری می‌باشد.

باطری مناسب برای h30 کراس چه ویژگی دارد؟

باطری مناسب اچ سی کراس بهتر است جریان ۶۰ آمپر داشته باشد. باتری اتمی به علت ویژگی‌های خاصی که دارد انتخاب بهتری برای خودرو اچ سی کراس است.

چرا استفاده از باتری ایرانی برای خودرو اچ سی کراس بهتر است؟

یاتری ایرانی از لحاظ قیمتی از نوع خارجی مناسب‌تر است. ضمنا در حال حاضر واردات باتری ایرانی به داخل کشور ممنوع می‌باشد و باتری های خارجی موجود تولید قدیم هستند و کیفیت چندانی ندارند. پس بهتر است از باطری ایرانی برای خودرو اچ سی کراس استفاده شود.

قیمت باطری اچ سی کراس چقدر است و تحویل داغی آن چه تاثیری روی هزینه پرداختی شما دارد؟

قیمت باتری اچ سی کراس براساس آمپر آن و شرکت تولید کننده آن مشخص می‌شود. تحویل باطری داغی نیز به میزان قابل توجهی باعث کاهش هزینه شما خواهد شد. برای اطلاع بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

دانگ فنگ H30 کراس

h30 کراس محصول همکاری ایران خودرو و دانگ فنگ است.دانگ فنگ h30 کراس در مقایسه با هم مدل های خود از امکانات رفاهی بهتر و قیمت کمتری برخوردار است,دانگ فنگ در مدت کوتاهی معرفی و به بازار عرضه شد و توانست در مدت کوتاهی به محبوبیت برسد که بیشتر به خاطر پیشرانه پژو یعنی TU5 است که در بیشتر محصولات ایران خودرو مورد استفاده قرار گرفته است.

متاسفانه دانگ فنگ اچ سی کراس در سال ۱۳۹۸ تولیدش متوقف گردید.


برچسب ها : قیمت باطری اچ سی کراس , خرید باطری اچ سی کراس , باتری h30 کراس , نمایندگی اچ سی کراس ,
+ نوشته شده در شنبه 17 مهر 1400ساعت 15:29 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 15

باتری کوییک

باتری کوویک

خرید حضوری و آنلاین انواع باتری کوییک با قیمت مناسب و خدمات تعویض و نصب در محل

کوییک با توجه به ظاهر زیبا و قیمت مناسب خود توانسته است در ایران مشتریان زیادی را جذب نماید. از جمله ویژگی‌هایی که افراد را برای خرید این خودرو مجاب می‌کند، شتاب بالا، قدرت مناسب موتور و مصرف سوخت پایین آن است. این خودرو مانند هر وسیله نقلیه دیگری از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این خودرو، باتری (باطری) آن است. باتری اولیه کوییک ۵۰ آمپر است. کارخانه سایپا با توجه به میزان مصرف برق این خودرو از باطری ۵۰ آمپر برای آن استفاده کرده است. واضح است که در صورت نصب سیستم صوتی یا چراغ‌های ویژه در خودرو بهتر است از باتری با آمپراژ بالاتر بهره ببرید. اگر قصد خرید آنلاین باطری کوئیک و چگونگی تعویض و نصب آن را دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مطلب مرتبط :باتری ماشین

خرید باطری کوییک

برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باتری کوییک و یا تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

انواع باطری کوییک

باتری اتمی و اسیدی کوییک

باطری کوییک را بر حسب نوع آن (اسیدی یا اتمی) و آمپراژ آن دسته بندی می‌کنند. باطری اولیه کوییک هنگام تحویل خودرو توسط خریدار از نوع اسیدی ۱۲ولت می‌باشد. ظرفیت این باطری ۵۰ آمپر و تولید کارخانه صبا باتری می‌باشد. البته شما می‌توانید از باتری‌های دیگری نیز برای ماشین خود استفاده کنید. باتری اتمی نوع دیگر باطری مصرفی خودرو کوییک می‌باشد.

باطری اسیدی نیاز به چک کردن دوره‌ای دارد. اما دارندگان باطری اتمی نیازی به بررسی دوره‌ای باتری خودرو کوییک خود نخواهند داشت. به علت داشتن چراغ مخصوص کنترل میزان الکترولیت باطری اتمی به راحتی انجام می‌پذیرد همین مورد باعث شده دارندگان خودرو کوییک پس از آنکه باطری اولیه خودرو آنها تخریب می‌شود آن را با نوع اتمی تعویض می‌کنند. بررسی‌ها و تجارب نشان داده که باتری اتمی نسبت به نوع اسیدی آن عمر بیشتری می‌کند.

مشخصات و طول عمر باطری کوییک

عمر باتری کوییک

باتری کوییک در قسمت جلوی ماشین و در داخل کاپوت ان قرار دارد. این باتری در ابعاد ۲۳*۱۸*۱۸ می‌باشد. بیشترین آمپری که برای باطری در خودرو کوییک در نظر گرفته می‌شود ۶۲ آمپر است. طول عمر باتری کوییک تا حد زیادی به نوع آن و کارکرد مصرف کننده بستگی دارد. بررسی‌های تجربی نشان داده است به طور معمول طول عمر مفید باطری کوییک حدود ۲ تا ۳ است. مسلما اگر از باطری کره‌ ای اصل ۶۲ آمپر در خودرو کوییک خود استفاده کنید این مدت زمان افزایش خواهد یافت.

اغلب بعد از چند سال کیفیت عملکرد باتری خودرو کوئیک شما کاهش خواهد یافت. به طور مثال شیشه بالابر در زمان خاموش بودن ماشین به درستی عمل نمی‌کند یا کیفیت و قدرت نور چراغ‌های خودرو کوئیک شما کمتر خواهد شد. اگر در زمان استارت زدن، برق پشت آمپر قطع شده و ماشین روشن نمی‌شود، بهتر است هرچه سریع‌تر باتری خودرو خود را عوض کنید.

باتری مناسب کوییک

برای هر شخص می‌تواند متفاوت باشد. این مورد بستگی به نوع کارکرد و موارد استفاده شما از خودرو دارد. صورتیکه از برق خودرو کوییک خود به طور معمول استفاده می‌کنید این باتری می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. اما مطابق با مطلبی که در ابتدای همین صفحه به ان اشاره شد و مشاهدات تجربی، در صورت استفاده از آپشن‌های خاص در خودرو کوییک خود که باتری آن را بیش از حد معمول درگیر می‌کند، باید آمپر باتری خود را بالاتر ببرید. به طور معمول باتری ۵۵ و ۶۰ آمپر اتمی می‌تواند برای خودرو کوییک بسیار مناسب باشد. آمپر بالاتر باعث می‌شود در زمان استفاده بیش از حد معمول، باطری شما آسیب نبیند. عمر بیشتر و کیفیت مناسب مهم‌ترین ویژگی‌های باطری ۵۵ و ۶۰ آمپر اتمی برای خودرو کوییک می‌باشد. باتری اسیدی به طور تدریجی تخریب می‌شود و باطری اتمی به صورت ناگهانی از کار می‌افتد.

خرید باطری کوییک

قیمت باطری کوییک

قیمت باطری کوییک به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد باعث شده است که باطری خودرو کوییک با قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود داشته باشد. مالکان خودرو کوییک در زمان تعویض یا خرید باتری برای خودرو خود با سردرگمی مواجه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که مالکان خودرو کوییک با آن روبه رو هستند تفاوت قیمت باطری‌های مختلف این خودرو است.

بعضی از تعمیرکاران با توجه به این باطری فابریک کوییک اسیدی ۵۰ امپر است موقع تعویض آن را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند. هزینه پایین باطری ۵۰ آمپر اسیدی دارندگان این خودرو را نیز خشنود خواهد کرد. اما باید این نکته را در نظر داشت که باطری ۵۵ و ۶۰ آمپر اتمی اگرچه قیمت بالاتری دارد اما در عوض عمر و ماندگاری بیشتری نیز دارد. ارزان‌ترین نوع باتری کوییک در حال حاضر حدود ۴۰۰هزار تومان قیمت دارد اما شما می‌توانید با حدود ۲۰درصد افزایش هزینه باطری بسیار بهتری را دریافت کنید.

خرید باتری

امروزه خرید باتری کوییک با روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است. عده‌ای روش حضوری را برای خرید باطری می‌پسندند. در این روش فرد با مراجعه به مرکز فروش می‌تواند با مشاوره از متخصص برق خودرو، باتری موردنظر را برای خودرو کوییک خود خریداری کند. شما می‌توانید برای خرید حضوری از ایران باتری به آدرس فروشگاه ما مراجعه کنید. شما می‌توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان، باطری مناسب خود را خریداری کنید. روش دیگر خرید باتری به صورت غیرحضوری است. البته قبل از خرید اینترنتی حتما توجه داشته باشید که از مرکز و سایت معتبری خرید خود را انجام دهید.

همکاران ما در ایران باتری از خرید غیرحضوری نیز پشتیبانی می‌کنند. در این روش شما می‌توانید با یک تماس یا مراجعه به صفحه فروشگاه ایران باتری خرید خود را انجام دهید. ایران‌باتری به شما تضمین می‌دهد انواع باطری کوییک را با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

نصب و تعویض باتری کوییک

خرید باتری و نصب آن دو مقوله وابسته به یکدیگر هستند. دارندگان خودرو کوییک بعد از خرید باتری نیاز به متخصص برق خودرو برای تعویض و نصب آن دارند. اگر شما خرید خود را از ایران باتری انچام دهید از خدمات تعویض و نصب آن نیز بهره مند خواهید شد. نصب و تعویض باطری کوییک به دو روش امکان پذیر است. اگر خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید در همان محل توسط متخصصین ما باطری خودرو شما تعویض خواهد شد. در روش غیر حضوری نیز می‌توانید درخواست کنید تا متخصصین ما به محل شما اعزام شوند و باطری ماشین کوییک شما را تعویض کنند.

پس شما در هر صورت دغدغه‌ای بابت نصب و تعویض باتری کوییک خود نخواهید داشت. ضمنا قبل از خرید، متخصص برق خودرو تست سلامت باتری را برای شما انجام خواهد داد. در صورتی که نیاز به تعویض باتری نباشد، این به موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد تا از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود.

باتری فابریک کوییک چند آمپر می‌باشد؟

باتری فابریک کوییک ۵۰ آمپر و اسیدی با ولتاژ ۱۲ ولت و تولید کارخانه صباباتری می‌باشد.

باطری مناسب برای کوییک چه ویژگی دارد؟

باطری مناسب کوییک بهتر است جریان ۵۵ یا ۶۰ آمپر داشته باشد. باتری اتمی به علت ویژگی‌های خاصی که دارد انتخاب بهتری برای خودرو کوییک است.

چرا استفاده از باتری ایرانی برای خودرو کوییک بهتر است؟

باتری ایرانی از لحاظ قیمتی از نوع خارجی مناسب‌تر است. ضمنا در حال حاضر واردات باتری ایرانی به داخل کشور ممنوع می‌باشد و باتری های خارجی موجود تولید قدیم هستند و کیفیت چندانی ندارند. پس بهتر است از باطری ایرانی برای خودرو کوییک استفاده شود.

قیمت باطری کوییک چقدر است و تحویل داغی آن چه تاثیری روی هزینه پرداختی شما دارد؟

قیمت باتری کوییک براساس آمپر آن و شرکت تولید کننده آن مشخص می‌شود. تحویل باطری داغی نیز به میزان قابل توجهی باعث کاهش هزینه شما خواهد شد. برای اطلاع بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.


برچسب ها : قیمت باتری کوییک , خرید باتری کوییک , باطری کوییک , باتری فابریک کوییک , باطری ماشین کوییک ,
+ نوشته شده در شنبه 17 مهر 1400ساعت 17:09 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 25

باطری ماشین شارژی

باتری ماشین شارژی

خرید اینترتی باطری ماشین شارژی با کیفیت بالا و قیمت ارزان

امروزه بیشتر والدین یکی از اولین وسایل سرگرمی که برای کودکان خود خریداری می کنند ماشین شارژی یا موتور شارژی است چون فواید استفاده از ماشین شارژی افزایش اعتماد به نفس,عزت نفس,تقویت هوش,افزایش هماهنگی بین چشم و دست و همچنین تقویت نیم کره مغز در فرزند خویش را دارد.و از آنجا که این ماشین ها بر ۲ نوع تک موتوره و دو موتوره تقسیم می شوند از آنجا که قلب این ماشین شارژی باطری آن است برای ماشین شارژی های تک موتوره اغلب ۶ ولت استفاده می شود و باتری ماشین شارژی دو موتوره ۱۲ ولت است.

خرید باطری ماشین شارژِی

برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باتری ماشین شارژی با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

تست باطری ماشین شارژی چگونه است؟

از سوالات پر شمار اکثر مصرف کنندگان ماشین شارژی این است که چگونه باطری ماشین خود را تست کنم.نحوت تست باطری ماشین شارژی به این صورت است:

آیا باطری ماشین شارژی مدت زمان زیادی بلا استفاده مانده است؟

سال ساخت آن چه موقع است؟

باطری ماشین شارژی چند ولت و چند آمپر است؟

اگر باطری برای مدت بیش از شش ماه کنار باشد باطری از داخل اکسید کرده و دیگر قابل شارژ نمی باشد پس قطعا باطری خراب است و باید یک باطری دیگر تهیه گردد.

اما اگر از سال باطری خود با خبر هستید که هنوز به یکسال نرسیده باشد !!

ابتدا باطری به مدت ۲ ساعت شارژ گذاشته شود سپس بعد از شارژ به مدت یک ساعت کنار گذاشته و بعد از آن یک سیم برداشته و دو قطب باتری یک اتصال کوتاه انجام داده اگر باطری برق داشت که سالم است در غیر این صورت باطری باید تعویض گردد.

آیا باطری ماشین شارژی تعمیر می شود؟

خیر.چون در هر ۲ مدل باطری های سیلد seald lead یا از نوع لیتیومی غیر قابل تعمیر بوده و باید باطری تعویض گردد.

نحوه شارژ باطری ماشین شارژی چگونه است؟

باطریهای ماشین شارژی اکثرا از انواع سیلد لید هستند و در مدل های کوچک از نوع لیتیومی می باشند.معمولا باطری های ماشین شارژی از نوع 6 ولت و یا ۱۲ ولت می باشد که توسط خود ماشین به صورت اتوماتیک شارژ می شود.که معمولا باتری های ۱۲ ولت هم قدرت بالاتر و هم طول عمر بیشتری دارد.

نحوه تعویض باطری ماشین شارژی

باید در انتخاب باطری ماشین شارژی خود دقت فرمایید,برای اینکه میزان ولت و آمپر با دستگاه شما همخوانی داشته باشد.بعد از خرید باطری با توجه به نکات ساده بستن باطری که داخل موتور نوشته شده است ابتدا سیم قرمز را به قطب مثبت باطری و سیم مشکی را به قطب منفی باطری متصل نمایید.

انواع باتری های ماشین شارژی

باطری های ۶ ولت ماشین شارژی

باطری های ۶ ولت ماشین شارژی ۴٫۵ آمپر

باطری های ۶ ولت ماشین شارژی ۵ آمپر

باطری های ۶ ولت ماشین شارژی ۷ آمپر

باطری های ۶ ولت ماشین شارژی ۱۰ آمپر

باطری های ۶ ولت ماشین شارژی ۱۲ آمپر

باطری های ۱۲ ولت ماشین شارژی

باطری های ۱۲ ولت ماشین شارژی ۳٫۳ آمپر

باطری های ۱۲ ولت ماشین شارژی ۷ آمپر

باطری های ۱۲ ولت ماشین شارژی ۹ آمپر

باطری های ۱۲ ولت ماشین شارژی ۱۲ آمپر

باطری های ۱۲ ولت ماشین شارژی ۱۸ آمپر

نکات خرید باطری ماشین شارژی


برچسب ها : قیمت باطری ماشین شارژی , خرید باتری ماشین شارژی , باتری سیلد لید , باتری اسباب بازی , باتری موتور شارژی ,
+ نوشته شده در شنبه 17 مهر 1400ساعت 18:04 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 83

باطری کومهو

لیست قیمت باطری کومهو

باتری ماشین کومهو

باتری کومهو

قیمت باتری کومهو KUMHO

کارخانه تولیدی صنعتی وایا باتری صدرا رد سال ۱۳۹۰شروع به تولید کرده

وبا بهره گیری از مدرنترین ماشین الات و دانش فنی روز و مدرن جهان

و با هدف محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با برندهای معتبر داخلی و

خارجی و نیز جهت نیاز داخل و صادرات اقدام ب احداث کارخانه تولید

باطری در شهرک شکوهیه قم نموده.

یکی از محصولات این کمپانی تولید باطری ماشین برند کومهو است

باتری ماشین کوهو تشکیل شده از صفحات کلسیمی اسپند و از

از نوع MF یعنی باطری بدون نیاز به نگهداری که در اصطلاح در

ایران به عنوان باتری اتمی یا خشک شناخته میشود. این باطری

ماشین با برند باتری کومهو محصولی با کیفیت و با قابلیت استارت

بالا در هوای منفی ۲۰ درجه و طول عمر بالا عرضه شده است.

باتری کومهو یکی از محصولات مهم کارخانه وایاصدرا است. تکنولوژی فوق العاده ساخت و کیفیت و قدرت بالای آن باعث شده تا این باطری موفق به اخذ گواهی های بین المللی داخلی و خارجی شود. این باتری بین کارشناسان برق خودرو از مقبولیت بالایی برخوردار می‌باشد. باتری کومهو برای خودروهای سواری سبک با مصرف کم و همچنین برای ماشین های سنگین مانند کامیون تریلی اتوبوس به کار برده می‌شود. اگر قصد خرید باتری ماشین باکیفیت را دارید، باتری کومهو KUMHO وایاصدرا یک انتخاب مناسب برای شما می‌باشد.

قیمت باطری کومهو

ایران باتری به عنوان مرجع تخصصی اطلاع رسانی درباره انواع باتری خودرو و همچنین بزرگترین فروشگاه آنلاین فعال در این زمینه انواع باتری KUMHO را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به شما ارائه می کند. شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری از خدمات ایران باتری برای خرید، نصب و تعویض باتری کومهو خود بهره مند شوید. قیمت انواع باطری KUMHO با ظرفیت‌های گوناگون در فروشگاه ایران باتری موجود است.

خرید باتری کومهو

برای خرید باتری کومهو وایاصدرا به صورت حضوری می توانید به آدرس فروشگاه ایران باتری مراجعه نمایید. برای خرید غیرحضوری نیز می توانید به دو روش اقدام کنید. به صورت تلفنی با همکاران ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید یا از طریق همین وبسایت سفارش خود را ثبت نمایید.

با خرید از ایران باتری هزینه ارسال برای شما رایگان خواهد بود و ضمنا پیک نصاب آن را به طور رایگان برای شما نصب خواهد کرد. این خدمات رایگان باعث خواهد شد هزینه نهایی باطری برای شما کاهش یابد و قیمت آن برای شما به صرفه باشد.

نمایندگی باطری کومهو


برچسب ها : قیمت باطری کومهو , خرید باتری کومهو , باتری کومهو کره , کیفیت باتری کومهو , نمایندگی باطری کومهو ,
+ نوشته شده در شنبه 17 مهر 1400ساعت 18:10 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 27

باتری ال نود


از نظر عملکرد، موتور خودرو ال نود از بسیاری از ماشین‌های هم رده خود بسیار بهتر عمل می‌کند. ال۹۰ در ایران به تندر ۹۰ مشهور است. البته نام اصلی و فرانسوی آن لوگان است. خودرو ال نود از آن دسته خودروهایی است که در ابتدا به دلیل ظاهر عجیب و غریبش چندان طرفدار نداشت. مشابه اتفاقی که برای پژو ۲۰۶ صندوقدار رخ داد. با گذشت زمان مشتریان آن بیشتر شده و امروزه طرفداران زیادی دارد. لوگان در ایران توسط شرکت‌ سایپا در دو نوع پارس تندر و ال نود مونتاژ و عرضه می‌شود. در ادامه درباره باتری ماشین ال ۹۰ – L90 و سایر ویژگی‌های مرتبط با این خودرو مطالب مهمی برای شما بیان خواهیم کرد.

باتری ال نود فابریک دارای ولتاژ ۱۲ ولت و شدت جریان ۶۰ آمپر است. البته اگر قصد دارید تا برای خودرویتان لامپ پرقدرت، دزدگیر یا سیستم صوتی و تصویری نصب نمایید، لازم است تا آن را ارتقا دهید. به دلیل اینکه لوازم ذکر شده مصرف برق خودرو را از حالت استاندارد خارج می‌کنند، باعث کاهش عمر باطری ال نود خواهد شد.

مشخصات و طول عمر باتری پارس تندر

حال می‌خواهیم درباره مشخصات و طول عمری باتری پارس تندر و تندر ۹۰ بحث کنیم. باطری فابریک تندر۹۰ دارای جریان ۶۰ آمپر-ساعت است. ولتاژ آن هم همانند سایر خودروهای سبک ۱۲ ولت است. باتری ال نود ۲۸سانتی‌متر طول، ۱۸سانتی‌متر عرض و ۲۱ سانتی‌متر ارتفاع دارد ( ۲۸*۱۸*۲۱ ). در صورتی که علاقه‌ ای به نصب تجهیزات جانبی برقی ندارید، این باطری حدود ۲ تا ۳ سال عمر مفید دارد. با گذشت زمان به تدریج باتری ال ۹۰ فاسد شده و بلا استفاده خواهد شد. طول عمر باطری بسته به طرز استفاده شما دارد. استفاده از لامپ‌ها و سیستم‌های صوتی که دارای آمپلی فایر هستند باعث مصرف برق بیشتر و کاهش عمر باتری ال۹۰ می‌شوند. بنابراین باید از باتری‌هایی که جریان برق بیشتری دارند استفاده نمایید. باتری اتمی برای کسانی که موارد بالا را بر روی خودرو نصب نموده‌اند مناسب‌تر است. در نظر داشته باشید که باطری اسیدی ال ۹۰ نیاز به چک کردن دوره‌ای دارد و باتری اتمی آن نیز ممکن است ناگهان از کار بیفتد.

انواع باطری

انواع باتری ال ۹۰ نود را از لحاظ ساختاری می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. نوع اول آن باتری اسیدی است که به صورت فابریک بر روی خودرو قرار دارد. با توجه به سیاست‌های کاهش هزینه ساخت خودرو، انتخاب باتری اسیدی به عنوان باطری فابریک ال ۹۰ صورت گرفته است. درون این باتری محلول اسیدی وجود دارد. این محلول حاوی آب و درصدی سولفوریک اسید است. در هنگام استفاده از باتری مقداری گاز تولید شده که از محافظ تعبیه شده در درب‌های باتری خارج می‌شود. این امر باعث کاهش سطح محلول شده و نیازمند آن است تا مقداری آب مقطر به آن بیفزایید. با توجه به معایب باتری اسیدی و پیشرفت تکنولوژی نوع جدیدتری از باتری‌ها به وجود آمد که حاوی سیلد کلسیم هستند. این باتری دیگر همانند باتری اسیدی کاهش سطح محلول ندارد. علت آن هم نوع ساخت آن و ساختار سلول‌های آن است. مزیت دیگر استفاده از باتری اتمی برای ال ۹۰ طول عمر بیشتر آن است. همه‌ی این عوامل باعث شده تا مشتریان رغبت بیشتری به خرید باتری اتمی داشته باشند.


باطری مناسب ال ۹۰ چیست؟

باتری مناسب ال ۹۰ باید دارای جریان و ابعاد مناسب باشد. با توجه به فضایی که در داخل موتور خودرو برای باطری ال ۹۰ وجود دارد، ابعاد آن باید ۲۸*۱۸*۲۱ باشد. البته ناگفته نماند بر روی ال۹۰ می‌توانید از باتری‌های جریان بالاتر تا سقف ۸۰ آمپر نیز استفاده نمایید. اما توجه داشته باشید که باتری بزرگتر از ابعاد ذکر شده در هنگام نصب شما را با مشکل کمبود جا مواجه خواهد کرد. باتری مناسب تندر ۹۰ باتری با جریان ۷۴ آمپر اتمی است. باتری اتمی به دلیل طولانی‌تر بودن عمر آن در دراز مدت از نظر اقتصادی به‌صرفه است. همچنین باتری اتمی نیازی به چک کردن زود به زود ندارد. کافیست هر چند وثت یکبار از روی چشمی که در قسمت بالای باتری قرار دارد به رنگ آن توجه نمایید. بنابراین باتری مناسب برای ال نود ۶۰، ۶۶ و ۷۴ آمپر اتمی است. از معروف‌ترین برندهای موجود برای باتری ال نود می‌توان صباباتری، سپاهان باتری، اوربیتال وان اشاره نمود. همچنین باتری‌های دلکور، پوما و شارک نمونه‌های خوب خارجی هستند.

نصب و تعویض باتری:باتری ماشین ال ۹۰ – L90

نگران نصب و تعویض باتری تندر ۹۰ خود نباشید. ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد. این مزیت خرید از ایران‌باتری است. هنگامی که باتری خود را تحویل گرفتید همکاران ما را از طریق تماس با خبر سازید تا پس از گرفتن آدرس شما، در آن محل حضور یابند و باتری خودروی شما را تعویض نمایند. در هنگام تعویض باتری همکاران ما به دلیل وجدان کاری باتری شما را تست خواهند کرد. این کار باعث می‌شود تا از خرابی باطری مطمئن شوند. چنانچه باتری شما سالم مانده باشد و فقط ضعیف شده باشد به شما اطلاع خواهند داد. با این کار دیگر نیازی به تعویض باتری نبوده و از هزینه بیهوده جلوگیری می‌شود. از اینکه ما را انتخاب کردید متشکریم.

خرید باتری:

باتری ال۹۰ به صورت حضوری و غیر حضوری قابل خریداری است. این روش‌ها شامل: خرید حضوری، خرید از طریق تماس با ما و خرید اینترنتی است. عده‌ای عقیده دارند که در هنگام کالا باید آن را دید و لمس کرد. این گروه مشتریان می‌توانند از طریق آدرسی که در پیج درج شده است نزد ما بیایند تا درباره باتری خود از ما مشورت بگیرند. همچنین می‌توانید با تلفن همراه یا خط ثابت خود با ما تماس گرفته و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید. روش آخر برای عزیزانی است که مشغله زندگی به آن‌ها اجازه نمی‌دهد تا به صورت حضوری باتری خود را خریداری نمایند. و یا کسانی که در مورد انواع باتری و مشخصات آن اطلاعات کافی دارند. شما می‌توانید با مشاهده محصولات و مقایسه آن‌ها باتری خود را انتخاب و خریداری نمایید. ما در فروشگاه ایران باطری مفتخریم تا باتری دلخواه شما را با قیمت و سود کمتری نسبت به سایر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین به شما ارائه کنیم.

قیمت باتری:باتری ماشین ال ۹۰ – L90

اگر بودجه برای شما مهم است بنابراین سعی کنید از باتری‌های ارزانتر استفاده نمایید. در ادامه به بررسی عواملی که بر قیمت باطری تاثیر می‌گذارند خواهیم پرداخت. عامل اول اسیدی بودن یا اتمی بودن باتری است. باتری‌های اسیدی باتری‌های بدی نیستند. به دلیل دلایلی که گفته شده، این باتری‌ها نسبت به باتری‌های اتمی حدود قیمت پایین‌تری دارند. تاریخ گارانتی باطری نیز عامل مهمی است. گاه پیش می‌آید که کالایی به فروش نمی‌رود. باتری‌هایی که در انبار می‌مانند از مدت تولید آن‌ها می‌گذرد. بنابراین به تاریخ اتمام گارانتی نزدیکتر می‌شوند. در این حالت فروشندگان سعی می‌کنند تا باتری را به قیمت کمتری به فروش برسانند. اگر تاریخ گارانتی برای شما مهم است، در هنگام خرید به این نکته توجه نمایید. میزان جریان باتری عامل بعدی است. هر چه جریان باتری بالاتر باشد به قیمت آن افزوده خواهد شد. بنابراین باتری ۶۶ آمپری گرانتر از باطری ۶۰ آمپری است. عامل دیگر کیفیت و برند باتری است. شرکتی که محصولات آن برند است پول برند خود را نیز خواهند گرفت. محصولی برند می‌شود که کارایی و کیفیت خود را ثابت کرده است. پس در هنگام خرید به ازای کیفیت آن باتری پولی را برای برند آن پرداخت می‌کنید.

ال نود:

پس از فروش خوب شرکت پژو در ایران ، شرکت فرانسوی رنو بازار ایران را بازار خوبی برای خودروی لوگان خود پیش‌بینی نمود. شاید برایتان جالب باشد که خودرو ساندرو در حقیقت ال نود هاچ بک است. نام این خودرو داچیا لوگان بوده است که در هنگام عقد قرارداد همکاری بین خودروسازی دو کشور این نام یعنی ال۹۰ برای این خودرو انتخاب شد. پس از آنکه شرکت رنو سهام شرکت داچیا را خریداری نمود به فکر تولید خودرویی ارزان و اقتصادی با کیفیت خوب افتاد. بازار هدف این خودرو کشورهای در حال توسعه بودند. تندر نود در مدل‌های استیشن، وانت، و سواری E1، E2 و E0 عرضه شد. همچنین شرکت پارس خودرو با دستکاری چراغ‌های عقب و سپر عقب آن تغییراتی جزی را به وجود آورد و نام محصول خود را پارس تندر گذاشت. پس از پارس خودرو، ایران‌خودرو نیز تغییراتی در آن ایجاد و با نام تندر پلاس آن را روانه بازار نمود. تندر۹۰ دارای موتور ۱۶۰۰ سی‌سی، توان ۱۰۵ اسب بخار، موتور ۴سیلند ۱۶ سوپاپه، ظزفیت باک ۵۰ لیتری، گیربکس ۵ سرعته، دارای سیستم ترمز ضد قفل، سطح آلایندگی یورو ۴ و ایربگ می‌باشد. اگرچه تین خودرو از نظر ظاهری حرفی برای گفتن ندارد اما عملکرد موتور آن بسیار بهتر از خودروهای مشابه و هم رده خود است. شاید این امر علت محبوبیت این خودرو باشد.


برچسب ها : باتری ال90 , قیمت باتری ال 90 , قیمت باطری ال نود , باتری ماشین , ایران باتری ,
+ نوشته شده در پنجشنبه 29 مهر 1400ساعت 10:28 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 27

باتری دنا


باتری دنا

قیمت و خرید اینترنتی باتری دنا با خدمات تعویض در محل

باتری دنا

به جرأت می‌توان از دنا به عنوان لوکس‌ترین محصول ملی نام برد. پس از آنکه قرار بود این خودرو از سال ۱۳۹۱ روانه بازار شود، در نهایت در سال ۱۳۹۳ به تولید انبوه رسید. ظاهر خشن جلوی آن حس خوبی به طرفداران این خودرو می‌دهد. عده کثیری از مردم آن را نوعی سمند می‌دانند و تا حدودی نمی‌توان این ادعا را رد کرد. البته درمورد ظاهر آن در پایین صفحه بیشتر بحث خواهیم کرد. از آنجا مشخصات موتوری این خودرو همان مشخصات برخی مدل‌های سمند است لذا نم‌توان گفت باتری دنا فرقی با باتری سمند دارد.

باتری دنا فابریک همانطور که ذکر شد، مشخصات باتری سمند را دارد. جریان آن ۶۶ آمپر-ساعت و دارای ولتاژ آن ۱۲ ولت می‌باشد. همانطور که می‌دانید دنا و خودروهای مشابه آن نظیر سمند، پژو ۴۰۵ و پارس از باتری‌های مشابهی استفاده می‌کنند. نوع باتری دنا بسته به سلیقه شما می‌تواند از جنس اسیدی یا اتمی باشد. قطب‌های باتری علاوه بر نماد + و – با رنگ نیز قابل تشخیص هستند. یعنی قطب مثبت با رنگ قرمز و قطب منفی با رنگ سیاه قابل تشخیص اند. از این جهت باید قطب‌های مثبت و منفی را شناخت زیرا هنگام تعویض یا اتصال آن اگر جابه‌جا وصل شوند باعث می‌شوند تا صفحه‌هایی که درون باتری است دچار اشکال و خرابی شوند.

در ادامه با ما همراه باشد تا در مورد انواع باتری دنا، قیمت‌ها و نحوه نصب آن با شما بیشتر صحبت کنیم.

برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باتری دنا و یا تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید

انواع باطری دنا

با توجه به اینکه شرکت‌های خودروسازی به فکر کاهش هزینه هستند و از سویی دیگر باتری‌های اسیدی قیمت پایین‌تری دارند، بنابراین باتری‌های استوک دنا و دنا پلاس از جنس اسیدی است. باتری‌های اسیدی از نظر کارایی فرقی با نوع اتمی ندارند. باتری‌های استوک این خودرو جریان ۶۶ آمچری و ۱۲ ولتی که برای خودروهای سواری مناسب است را دارند. باتری‌های اسیدی از نظر طول عمر زودتر فاسد می‌شوند. طول عمر هر باتری به استفاده‌ی شما از باتری بستگی دارد. در حالت استفاده خوب از باتری‌های اسیدی طول عمری ۲ الی ۳ سال بیشترین طول عمر آن‌هاست. برخلاف باتری اسیدی، باتری اتمی به دلیل تفاوت در تکنولوؤی ساخت بیشتر عمر خواهند کرد. برای اینکه باتری شما عمر بیشتری داشته باشد باید خودروی خود را هر چند روز ۲ تا ۳ روز درمیان خودروی خود را استارت بزنید تا باتری شما کار کند. چنانچه از باتری اسیدی استفاده می‌نمایید نیز باید به صورت دوره‌ای سطح مایع درون آن را چک کنید. در صورت کاهش سطح مایع باید کمی به آن آب مقطر اضافه نمایید تا محاول اکترولیت با نشانگری که درون باتری قرار دارد تراز شود.

مشخصات و طول عمر

باتری اسیدی و باتری اتمی دو نوع از باتری‌های موجود برای دنا می‌باشند. اجزاء باتری اسیدی شامل پوسته، درپوش‌، الکترولیت و صفحات عایق است. پوسته از جنس پلاستیک است و از صفحات باتری در مقابل ضربه وفشار محافظت می‌کند. جنس درپوش نیز از جنس پوسته است. ذرپوش‌ها با آچارهای ساده باز می‌شوند و دارای سوراخ‌های ریزی هستند تا گاز اضافی درون باتری تخلیه شود. الکترولیت یا محلول آن از آب مقطر و اسید تشکیل شده است. صفحات عایق معمولا از جنس PVC یا انواع دیگر مثل پشم شیشه و در مواردی از فایبرگلاس ساخته شده‌اند. کارکرد هر دو نوع یکسان است و برخلاف باور عموم هر دو دارای محلول الکترولیت هستند. باتری اتمی همان کار باتری اسیدی را انجام می‌دهد اما در آن از سیلد کلسیم و سیلد سیلور کلسیم استفاده شده‌است. باتری‌های اتمی دیگر مثل باتری اسیدی درپوش ندارد. به جای آن چشمی در قسمت بالای آن تعبیه شده تا وضعیت سلامت باتری را به شما نشان دهد. وضعیت باتری اتمی دنا به حالت‌های سبز، سفید یا مشکی است. هر رنگ بیانگر حالتی از باتری است. سبز به معنی سلامت، سفید به معنی پایان عمر باتری و سیاه به معنی ضعیف بودن باتری است.

باطری مناسب دنا چیست؟

باتری دنا همانند خودر.های کلاس خود توان تحمل ۹۰ آمپر را دارد. جریان بیشتر در تصادفات رانندگی می‌تواند خطرساز باشد. بنابراین هیچگاه به شما توصیه نمی‌کنیم از باتری‌هایی که شدت جریان بالایی دارند استفاده کنید. اگر بنا به دلایلی مثل داشتن سیستم صوتی، دزدگیر یا لامپ‌های پرنور از جمله هدلایت یا زنون استفاده می‌کنید، باتری جریان آن ۷۴ آمپر-ساعت باشد گزینه مناسبی است. ابعاد باتری دنا ۲۹*۱۸*۱۸ یعنی ۲۹ سانتی‌متر طول، ۱۸ سانتی‌متر عرض و ۱۸ سانتی‌متر ارتفاع دارد. شما می‌توانید از هر دو نوع باتری برای این خودرو استفاده نمایید. موتورهای خودروهایی مثل پژو ۴۰۵ و پارس طوری طراحی شده‌اند که هنگام تعویض باتری با جریان بالا شما را کمتر اذیت خواهند کرد. اما در موتور دنا حداکثر فضایی که تعبیه شده ابعاد باتری فابریک آن است. بنابراین هنگام تعویض باتری‌ها بزرگتر با چالش بیشتری روبرو خواهید شد.

باتری مناسب دنا

قیمت باطری دنا

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قیمت برایتان مهم است توصیه ما به شما استفاده از باتری اسیدی است. اما اغلب کسانی که دنا سوار می‌شوند و پول بیشتری بابت این خودرو نسبت به محصولات هم‌رده آن می‌پردازند تمایل بیشتری به استفاده از باتری اتمی دارند. اگر دیدید فروشنده باتری اتمی را با قیمت کمی به شما می‌فروشد حتما به تاریخ تولید باتری توجه کنید. گاه دیده می‌شود که عرضه‌کنندگان باتری باتری‌هایی که از تاریخ تولیدشان مدتی گذشته است را به قیمت کمتری به فروش می‌رسانند. جنس باتری، کیفیت و برند آن، تاریخ تولید، و جریان باتری مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت باتری هستند. عده ای از باتری اتمی، و عده‌ای از باتری اسیدی استفاده می‌کنند. برای خزید باتری ابتدا تعیین کنید چه میزان برای آن بودجه تخصیص خواهید داد.

خرید باتری دنا

ما در ایران‌باتری به فکر راحتی شما خریداران عزیز هستیم تا از هر سه نوع روشی که تمایل دارید اقدام به خرید نمایید. شما می‌توانید از طریق حضوری ( برای کسانی که علاقه‌ای به خرید اینترنتی ندارند )، از طریق وب‌سایت ما و بررسی مشخصات باتری‌ها به صورت اینترنتی، و یا از طریق تماس تلفنی با شماره‌های ما باتری دنای خود را خریداری فرمایید. لازم به ذکر است قبل از خرید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا درباره انواع، کیفیت‌ها و برندهای موجود باتری خود از ما مشورت بگیرید. می‌توانید در خانه یا محل کار خود بمانید و باتری خود را درب منزل تحویل بگیرید. عزیزانی که دوست دارند تا کالا را ببیند، همکاران ما آن‌ها را راهنمایی خواهند کرد تا انتخاب بهتری داشته باشند. ما در فروشگاه ایران باطری مفتخریم تا باتری دلخواه شما را با قیمت و سود کمتری نسبت به سایر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین به شما ارائه کنیم.

نصب و تعویض باتری دنا

ارتباط ما با شما پس از فروش کالا تمام نمی‌شود. جهت راحتی خریداران عزیز ما این امکان را فراهم آوردیم تا پس از تماس با شماره‌های ما، باتری خریداری شده را در محل شما نصب نماییم. کافیست آدرس خود را به همکاران ما اطلاع دهید آنجا حاضر شوند و اقدام به تعویض باتری نمایند. این کار از این جهت است که هم شما راحت باشید و هم تعویض باتری کاری تخصصی است. مزیت دیگری که ما برای شما فراهم آوردیم تست باتری است. قبل از هر کاری همکاران ما ابتدا باتری خودروی شما را تست خواهند کرد تا اگر باتری خودروی شما سالم باشد، از هزینه اضافی خودداری نمایید. در صورت تعویض باتری و تحویل دادن داغی آن می‌توانید هزینه نهایی را کاهش دهید. ما در تلاشیم تا به هر نحوی به فکر راحتی شما باشیم.

خودرو دنا

دنا به عقیده خیلی‌ها همان خودروی سمند است که تغییراتی در ظاهر آن ایجاد شده است. از نظر شرکت ایران‌خودرو دنا خودرویی کاملا متفاوت با سمند است. اگر طللاعاتی در زمینه پلت‌فرم ( بدنه خام ) داشته باشید به سادگی می‌توانید تشخیص دهید که بدنه دنا همان بدنه سمند با تغییراتی به نسبت کوچک است. فرم جلوی خودرو الهام گرفته شده از خودروی میتسوبیشی لنسر اولیشن ۱۰ ( Mitsubishi lancer evolution x ) و نمای پشتی آن الهام گرفته از مرسدس بنز کلاس سی ۲۵۰ ( Mercedec benz c 250 ) است. اما نمای بغل همان سمند خودمان است. البته دنا پلاس تغییر بهتر و بیشتری از جمله شیب کنار بدنه برگرفته از خودروی سوناتا جدید، و ظاهر زیباتر چراغ‌های جلو و عقب دارد. دنا دارای باک ۷۰ لیتری بنزین، خودرویی سدان، با حجم موتور ۱۷۰۰ سی‌سی، حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت، ترمزهای جلو و عقب دیسکی، مصرف سوخت ۷٫۸ لیتری در ۱۰۰ کیلومتر و کروز کنترل می‌باشد.


برچسب ها : باتری ماشین دنا , باطری دنا , قیمت باطری دنا , ایران باتری , باتری فابریک دنا ,
+ نوشته شده در پنجشنبه 29 مهر 1400ساعت 10:26 توسط ایران باتری | | تعداد بازدید : 47

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]